Handelsbetingelser

Alladin Restaurant - Handelsbetingelser

Disse handelsbetingelser gælder for al handel på www.alladinrestaurant.dk (“Hjemmesiden”), og regulerer alle forhold mellem dig og os. Aftalerne indgås på dansk.

Når du bestiller en vare på Hjemmesiden og gennem vores knapper, accepterer du at være bundet af disse handelsbetingelser. Det er vigtigt, at du sætter dig ind i handelsbetingelserne og forstår alle detaljer, da de indeholder de vilkår, der gælder for dig som forbruger.

Har du spørgsmål til handelsbetingelserne, er du altid velkommen til at kontakte os. Se her hvordan du kommer i kontakt os på vores kontakt side.

1. Om os
Alladin Restaurant (“Vi, “vores”, eller “os”) er en viksomhed, der er registreret i Danmark på Adressen:

Vig Hovedgade 16, 4560 Vig

Telefon: +45 59 36 22 32

2. Indgåelse af købsaftale
Så snart du modtager en ordrebekræftelse fra os på e-mail, er en købsaftale indgået. Indtil du modtager din ordrebekræftelse, kan vi helt eller delvist annullere din ordre, f.eks. som følge af udsolgte varer eller andre uforudsete omstændigheder. Hvis vi er nød til at annullere din ordre, informerer vi dig selvfølgelig straks.

2.1 Kontroller din ordrebekræftelse

Du bedes kontrollere, at alle oplysningerne i din ordrebekræftelse er korrekte, og at de stemmer overens med din bestilling. Hvis du opdager fejl i din ordre, bedes du ringe eller skrive til virksomheden hurtigst muligt.

3. Betaling
På hjemmesiden og via vores knapper kan du bestille dine køb. Vi modtager følgende betalingsmidler :

Kontanter: tages imod ved afhentning
Mobilepay: betalingsoplysninger oplyses ved levering eller afhentning
Danske debitkort: 0%
Danske kreditkort: 0%
EØS debitkort: 0%
EØS kreditkort: 0%
Firmakort/ Kommercielle kort: 0%
Kort uden for EØS: 2,50%
Du får oplyst den endelige pris inkl. gebyr, inden du godkender købet, og der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt.

Husk, at hvis du anvender MasterCard reserveres beløbet på din konto i 28 dage. Pengene vil fortsat være reserverede, selvom dit køb annulleres. Det er kun banken, der kan ophæve en reservation, og du skal derfor henvende dig til din egen bank i dette tilfælde. Alladin Restaurant har desværre ingen indflydelse på dette.

4. Priser & afgifter

Hver gang du lægger en vare i din indkøbskurv, bliver totalbeløbet opdateret.

Alle prisangivelser er inklusiv moms, og den samlede pris vil fremgå, såfremt du også bestiller levering.

Priserne er dagspriser, og kan derfor ændres løbende af os eller restauranterne.

Det er altid priserne på hjemmesiden, der er gældende, og eventuelle differencer mellem restaurantens egen hjemmeside eller trykte menukort er vi ikke ansvarlige for.

5. Afhentning eller levering

Når du indtaster dit postnummer, kan du samtidig vælge om du ønsker at få levering, eller om du vil hente maden selv.

Det er virksomheden, der står for levering af din bestilling.

Ønsker du selv at afhente din bestilling, vil det fremgå af din ordrebekræftelse, hvornår den er klar til afhentning.

Har du bestilt levering, vil det fremgå af din ordrebekræftelse, hvornår du kan forvente at modtage din bestillingen.

6.Sikkerhed ved online betalinger

For at beskytte dine kortoplysninger overføres du til en separat betalingside ved betaling på hjemmesiden. Betalingsløsningen leveres af vores betalingsudbyder Stripe, der er certificeret til at håndtere dine betalingsdata, og som sørger for at alle oplysninger krypteres og sendes via SSL til Stripe. Det betyder, at det kun er Stripe der tilgår dine betalingsdata.

6.2. Kvittering

Når din ordre er pakket og klar til afhentning eller levering, får du tilsendt en elektronisk kvittering.

7. Alkohol til personer under 18 år

Det er forbudt at sælge øl, vin, spiritus og øvrige drikkevarer med mere end 16,5% alkohol til personer under 18 år. Ved godkendelse af handelsbetingelserne bekræftes det, at man er over 18 år, såfremt man køber alkohol.

8. Reklamationsret

Det er meget vigtigt for os, at du som kunde er tilfreds med dine køb via hjemmesiden og din generelle oplevelse med brugen af vores services.

Skulle du mod forventning modtage varer, der ikke lever op til standard, skal du som udgangspunkt kontakte restauranten, da vi ikke står for de bestilte varer, men blot formidler din bestilling til restauranten.

Ovenstående gælder naturligvis også, hvis du oplever, at din ordre på anden måde er mangelfuld.

Har du vanskeligheder med at komme i kontakt med restauranten, kan du kontakte vores virksomheden.

9. Fortrydelsesret

Bemærk venligst, at der ingen fortrydelsesret er for bestillinger modtaget på hjemmesiden. Fra det øjeblik du modtager ordrebekræftelsen, er din bestilling bindende. Dette skyldes, at produktionen/tilvirkningen påbegyndes, allerede fra du har modtaget ordrebekræftelsen. Køb foretaget på hjemmesiden kan altså ikke fortrydes.

10. Gældende lov

For alle tvister og juridiske uoverensstemmelser i henhold til disse Handelsbetingelser eller efterfølgende individuelle aftaler, er dansk lov gældende. Hverken den internationale købelov (CISG) eller andre fælleseuropæiske lovgivninger skal finde anvendelse. Ved forbrugeraftaler gælder lovens betingelser uanset, hvor forbrugeren er bosat. Rette værneting skal til enhver tid være København.

Skulle der være foretaget køb af erhvervsdrivende i henhold til disse handelsbetingelser, gælder vores forretningssæde (København) som værneting for juridiske tvister, herunder også vores sædvanlige handelsbetingelser, detail kontrakter, samt bestemmelser vedrørende betaling og regning. Vi kan dog vælge at anlægge sager ved kundens værneting.

11. Oplysning om klagemuligheder

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Den er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr

Vi håber dog, at du vil tage eventuelle udfordringer direkte med os. Det er hurtigere for dig, og vi er klar ved tasterne, og vil meget gerne hjælpe 🙂

12. Kundeservice

Se her hvordan du kommer i kontakt med vores kundeservice på vores kontakt side

13. Fejl

Der tages forbehold for eventuelle fejl i tekster og priser.

14. Ændringer

Alladin Restaurant forbeholder sig ret til at ændre disse handelsbetingelser uden forudgående varsel.

15. Misbrug

Misbrug vil blive politianmeldt, og IP-adresser anvendt under misbrug vil blive logget med henblik på udlevering til Politiet til eventuel efterforskning.

Vi kan til enhver tid og efter eget ønske vælge at suspendere din brug af hjemmesiden. Dette vil vi som udgangspunkt kun gøre hvis vi har en mistanke om misbrug eller anden uønsket opførsel. Vi er ikke forpligtede til at begrunde en beslutning om suspendering.

16. Sådan handler du hos os

Sådan handler du på hjemmesiden:

Klik på bestil online knappen
Så ringer den automatisk ned til restauranten og der kan du bestille.
Så simpelt er det! Og nå ja, velbekomme!